Vårt liv med dig!

torsdag 3 september 2009

Bildregn!


Lilla busfröt som ska ställa sig upp hela tiden nu!

Älskar sin pappa och att pussas=)

Nu kryper jag för fullt! Överallt=)
Älskar att bada!
Elliott har börjat dricka välling och den lilla stunden på morgonen och på kvällen är värt allt! Oftast så slocknar han under tiden han dricker... Sååå mysigt!
Mattias!
Jag med ofixade nya frisyren! I like!
Idag!


Nu ska vi åka och hälsa på en vän som precis fått sitt hus och håller på att renovera! Blir skogspromenad där och sedan ska jag iväg till gymmet ikväll!
Ciao så länge!
*kramar*

6 kommentarer:

  1. Supersnygg är du i håret!! :)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Förstår att du e nöjd med håret, snyggt!!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har hämtat ut alla avierna, det var från utlandet det jag inte visste vad det var för något. kram

    SvaraRadera
  4. Det kom en avi idag också, som jag trodde var från en annan bloggerska (hon skulle också skicka något till min födelsedag men som inte kommit fram i tid) men nu när Jonas var och hämtade det paketet så såg jag att det var från er! Fast snälla var ni ju inte, en hel låda med choklad till någon som ska i en brudklänning om mindre än 2 veckor?! ;) TACK så hemskt mycket (innehållet ser riktigt smaskigt ut :-))!!! KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag har 2 nystartade tävlingar inne hos mig, med presentkort från Lekvira och Viking gummistövlar från Nicework i potten, totalt är det 5 pågående tävlingar just nu - var gärna med! kram Carolina

    SvaraRadera

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!