Vårt liv med dig!

lördag 31 oktober 2009

Bildregn!

Så, nu har man äntligen lite tid över till att slänga in lite gamla och nya bilder! Mattias är iväg på fest och Elliott sover sen 17 tiden och har bara vaknat till en kort stund för välling och blöjbyte. Han var rätt trött idag efter att ha lekt i flera timmar hemma hos farmor!

Så passa på att njuta av prinsen nu=)

*Kramar*


Myser hos pappa=)


Detta möts man efter att Elliott sovit=)


Kärlek!


Gunga är roligt!


Slottskogen en sensommardag...


Kompisar!


Älskar sitt babysim! Nu är vi inne på 3e kursen!


Badar alltid med pappa numer då jag jobbar när vi har simet=/ Mysigt för dom men tråkigt för mig!


I gåstolen som han fått av farmor...


Världens vackraste stora blåa ögon=)
Hihi...


Trött liten prins...


Fick smaka lite sur napp... Väldigt läskigt men ändå skulle han ha mer och mer=)







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!