Vårt liv med dig!

fredag 28 augusti 2009

Frisörbesök och annat kul!

Tjohopp!
Besöket hos frisören gick skitbra rent av! Blev sååå nöjd med håret vilket det var längesedan jag blev. Hon klippte en kort och uppklippt page så mina lockar kom fram och det med råge. Såg ut som om jag hade permanentat mig när jag gick därifrån=) Riktigt kul!

Efter det gick jag bort till Sats för träning. Var där i nästan 2 timmar så det får väl anses som ett bra dagsverke! Väl hemma väntade Richard och Mattias och såklart lillskiten=) Vi satt och tjötade och grejade och sedan kom Amanda och då gjorde vi middag. Blev stekt kyckling, haricotvertes med bacon och parmesan, fetaostsallad, bea, tzatziki och de andra åt några pommes också. Smarrigt!

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå och skölja färgen ur håret för nu är jag back to brown igen! Sååå skönt. Den ljusa färgen var fin men jag vande mig aldrig vid den så därför fick den ge vika för det bruna igen.

Brunettes have more fun=)

Nu är det dags för nattningsrutiner här hemma!

Ha en fin kväll kära vänner!

*kramar*

1 kommentar:

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!