Vårt liv med dig!

måndag 17 augusti 2009

Viktjakt

Japp. Från och med den här veckan så är det dags att ta tag i det där med vikten som skenade iväg under graviditeten. Har ju slutat amma så nu kan man ta tag i det på riktigt. Kommer att köra på lchf dieten ett tag för att se om det funkar. Det går väl ut på i stort sett att äta så lite så kolhydrater som möjligt och så äter man en hel del fett. Man ska undvika socker och saker osm växer under jorden. Ska bli intressant att se hur det slutar=) Samtidigt så kommer jag försöka röra på mig minst 30 minuter varje dag och gå till gymmet 2 dagar per vecka.
Mattias ska också försöka gå ner lite så vi står enade i detta=) SKÖNT!

Min målvikt är iaf mellan 65 och 70kg. Hamnar jag där någonstans så är jag nöjd=)

För att läsa mer om det där med lchf så klicka här: http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf

Nu är det dags att göra middag! Grönsaksgratäng med ost och grädde och så kyckling till! Blir säkert gott. Bilder och recept kommer senare...

*kramar*

1 kommentar:

  1. Hej oss! Vi kommer att bli ännu snyggare än vad vi redan är!

    SvaraRadera

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!