Vårt liv med dig!

torsdag 27 augusti 2009

Torsdag!

Jupp, idag är det minsann redan torsdag och snart är det dags för jobb igen! Lördag och söndag ska jag jobba 9-16.

Idag har vi varit inne i stora staden och ätit lunch på Jensens Böfhus. Blev kyckling med sås och ugnsrostade grönsaker. Smarrigt!
Efter det så åkte Mattias hem med lilleman eftersom han var lite grinig och jag fortsatte ut på shoppingtur!
Slutade med att jag fick köpt ett par nya leggings, lite smycken, nya hårband och sådär samt 3 tunikor på Gina! Perfekt!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt. Ska vara på gymmet innan åtta och vid tio ska jag klippa mig på Panache. Blir kortare page och sedan ska jag färga håret mörkt igen. Mina dagar som någorlunda ljushårig är över=)

Här får ni ett par härliga videoklipp att njuta av=)

Bilder kommer i nästa inlägg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!