Vårt liv med dig!

onsdag 19 augusti 2009

Sjuker..

Ja lillprinsen har inte vart så kry de senaste dagarna så nu på kvällen åkte vi faktiskt till jourcentralen på Frölunda Torg så att en läkare fick tittat på honom.


Allt såg fint ut i mun och öron och lungorna lät bra men de hittade en virusinfektion på blodprovet. Men de trodde att detta var "slutspurten" eller vad man nu ska säga så de gav honom ingen medicin men vi ska ge honom alvedon supp om han verkar må dåligt mer. Han smittar antagligen inte iaf så det är ju skönt då vi ska åka upp till mina föräldrar i Fjällbacka imorgon.





Nu på kvällen har vi fått slängt i oss snabb middag och sedan fick lillen välling i min famn där han även somnade så skönt så=) Kolla på kortet nedan så ser ni själva!



Och imorgon som sagt så åker jag och Elliott upp till mina föräldrar där vi stannar tills på söndag. Mattias kommer upp på fredag och på lördag är det kräftskiva som gäller! Ska bli kul=) Min moster med man samt kusin med familj kommer också upp i helgen så det blir kul att träffa dom. är ju inte så ofta man träffar sin släkt...

Och nästa vecka ska jag börja jobba igen. Men bara i två veckor. Är Mattias som ska ha semester, eller ja, han ska vara pappaledig eftersom han inte har nån semester i år. Tanken är väl att jag ska gå tillbaka till jobbet i november helt och hållet och att Elliott ska börja på dagis framåt februari/mars om det går. Annars blir det väl januari som han får börja 15h/v.

Nu är det soffhäng med gubben som gäller=)

*kramar*

1 kommentar:

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!