Vårt liv med dig!

tisdag 18 augusti 2009

Lista

Jaja har lite tråkigt så vi slänger upp en liten lista;


Vilken svordom använder du mest? Fan...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen väckarklocka, Elliott väcker mig varje morgon runt sju ungefär=)
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys och Ica Maxi...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Helt klart! Gillar inte direkt att fotograferas...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus...
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp!
När var senast någon stötte på dig? Ingen aning. Så längesedan var det...
Vad åt du till middag senast? Se inlägg nedan *pekar*...
Kan du vissla? Självklart...
Tittade du på tecknat när du var liten? Det gjorde väl alla barn?
Äger du några popband t-shirts? Nej...
När flög du senast? Slutet på juni... Hem ifrån Italien...
Pratar du några andra språk? Engelska och liiiite skolspanska typ...
Har du gråtit offentligt? Många gånger...
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nope...
Vad har du med dig in på bion? Popcorn...
Vad har du för väder? Solnedgång med röd/blå himmel som resultat!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska...
När sov du senast på golvet? Kommer inte ihåg men gissar på att det kanske är runt 5 år sedan..
Vilken är din favorit drink? Southern comfort blandat med sprite är mumma=)
Gillar du din boendesituation? Ja den funkar just nu...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Innan var det 8 men nu är det 5...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika från dag till dag...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej... Tycker nog jag skötte mig bra...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25...
Tror du på liv på andra planeter? Absolut...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kunde varit värre=)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske...
Tycker du om att krama folk? Ja det är ju supermysigt och personligt...
Äger du en digitalkamera? Japp, en Panasonic Lumix...
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet=)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej inte direkt...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, absolut inte...
Är du mörkrädd? Från och till. Men mestadels ja!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok och nycklar (tråkigt jag vet)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!