Vårt liv med dig!

måndag 24 augusti 2009

Kort summering!

Ja hej igen på er=)


Nu är vi hemma igen efter en skön helg uppe i Fjällbacka. Helgen har kantats av skratt, kräftskiva, en gnällig bebis, fina dagar, mys med familjen och massa annat!


Hinner inte skriva så mkt mer idag, ska snart krypa till sängs eftersom det vankas jobb imorgon. Har jobbat första riktiga gången efter mammaledigheten idag så jag är lite mör lite överallt. Det känns att man bär på några extra kilon kan man säga.. Men de ska snart bort ändå så jag får stå ut=)


Ska jobba två veckor nu som Mattias är hemma och är pappaledig ist för semester och sedan är väl tanken att jag ska gå tillbaka helt i november eller december. Beror lite på Mattias jobb det där..


Nä, imorgon kommer mer uppdateringa och även lite kort från den gångna helgen, ni får stå ut helt enkelt=)

*kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!