Vårt liv med dig!

tisdag 18 augusti 2009

Tisdag!

Hejhopp!

Idag har vi varit på "överrasknings" besök hos min kära moster Lisbeth som fyllde år. Där var även min mamma och min mormor samt några andra fina människor. Elliott lyckades väl charma alla som vanligt=)
Där blev det lite fika och en god pannbiffsmacka för min del. Var där några timmar innan vi åkte hem igen.
Tog vägen förbi jobbet då jag tänkte kolla schemat för de kommande två veckorna som jag ju ska jobba upp till heltid eftersom Mattias ska vara pappaledig och få "vila" lite=) Men inte fanns det nåt nytt schema. Blir så trött ibland över denna ständiga oorganisation som råder på jobbet. Schemana är jämt sena, det finns aldrig personal när det behövs och så vidare i all oändlighet... Men men, det är ett jobb iaf...

Väl hemma blev det middag, rester från igår och så har vi fått röjt lite här hemma. Bara dammsugningen kvar som vi tar imorgon.

Elliott har vart vakenskit idag. Inte sovit någon eftermiddagslur så han var vaken från ett ungefär tills nu vid åtta då han somnade i min famn med vällingflaskan i mun=) De sista två timmarna har vart väldigt gnälliga och vi har ägnat oss åt det mesta man kan göra för att försöka undvika att han somnar=)

Men nu är det lugnt och stilla igen och vi ska väl ta det rätt lugnt. Mattias ska se på fotboll och jag pillar vidare med bloggen. Känns skönt att lusten kom tillbaka för det är ju rätt kul att skriva och att faktiskt kunna gå tillbaka sedan och se vad man skrivit. En öppen dagbok helt enkelt. Och även det valet är ju frivilligt. Man kan ju låsa bloggen och ha lösenord men det struntar jag i. Är det nåt jag inte vill att alla ska kunna läsa så skiter jag helt enkelt i att skriva om det. That´s it!

Nu ska jag surfa vidare! Hej så länge!

*kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!