Vårt liv med dig!

onsdag 26 augusti 2009

Onsdag!

Ja, jag vet att jag utlovat bilder, men det hinns inte med idag. Är trööööött och vill gå och kramas med min kudde!

Första dagen med Low carb High fat mat är avklarad och såg ut såhär:

Frukost: 4 skivor bacon och äggröra på två ägg med grädde och ost. 2 coctailtomater till.
Lunch: Ost och skinksallad
Middag: Köttbullar med kokt blomkål och broccoli med skysås

Inget ätande mellan måltiderna och inget socker! Kanon ju!
Trodde nog att det skulle vara värre såhär första dagen men det har helt klart gått över förväntan. Nu ska jag bara se till att minska mer på kolhydraterna så ska det nog bli toppen!

Imorgon blir det lunch på Jensens. Blir väl kyckling med sås och sallad eller nåt. Känns ju helt ok faktiskt. Ska även hinnas med lite shopping till moi som omväxling! Har vart en sväng på Backaplan idag och handlat till Elliott. Mössa, vantar och fodrade tossor tills i vinter. Samt nya vällingflaskor och bokstäver till hans dörr. Bilder kommer imorgon helt enkelt=)

NU; God natt!

*kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som på något sätt kan tolkas fel, är för grova eller som jag helt enkelt inte vill visa publiceras inte. Visa hänsyn för mig och min familj och akta vad du säger!